Blogger Layouts

Thursday, October 20, 2011

Menunggu dan tertunggu²


Alhamdulillah, kini hanya tinggal 10 hari je lg sebelum tarikh nikah yana & padli....excited wehhhhhhh....takut,cuak,gembira, n macam² perasaan ada skrg ni...huhuhu

sabtu ni baru nak g amek baju nikah + kad kawen. Menghayati minggu² terakhir sebagai bujang...ceh ayat nak poyo je kan...

kat bawah ni ada lirik lagu best. Jom layan


video

Lirik Lagu Pasha Penghujung – Cintaku (feat. Adelia)

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]



No comments:

Post a Comment