Blogger Layouts

Monday, January 17, 2011

BBQ TIME!!!!


Arini 17 Jan 2011
BBQ TIME kembali lg...
masuk ni dah 2x la aku joined BBQ kat Green Packet
1st time aritu aku tak snap gambar pon sbb malas
tp arini aku mcm rajin la plak nak snap pic...heeheh
mmg best la n kenyang sgt2 sbb mkn mcm2...
jgn mlm ni perut aku prob sudah la...huhuhu

antara menu yg menarik
- roti jala kari ayam
- hotdog
- daging kambing
- udang
- salad
- buah2an
- tart buah
- etc (xlarat nak type semua sbb byk sgt2..huhuhu)

so ni adala pic yg sempat aku snap td...jom enjoy the pictures (^__^)


ni pic dr roof top, nampak la federal highway yg tgh jammed gler ni..around kol 6.35 keatas time ni






sempat kacau Fairuz n Mukhriz ngan melantak....hehhehe..jgn marah ho ho ho



pas kacau dorg ni, aku samb snap pic plak...jom tgk lg federal higway yg sgt2 teruk dgn jammed...



ni plak logo Green Packet dr pandangan atas....aku br je noticed rumput ni bentuk logo pas tgk pic kat hp my klik....kalau tgk dr bawah mmg takkan notice sampai bila2 la...huhuhu...



disebabkan mcm dah nak senja kan...aku sempat la snap pics ni b4 aku amek makanan utk melantak...heheeh




b4 nak g amek makanan, sempat lg kacau dorg ni lg sekali...heheheh



ni 1st menu yg aku melantak (^__^)
nyum2.... ayam + hotdog + roti jala with kari ayam + udang
jom mulakan dgn doa dulu utk dpt keberkatan



ni plak menu kedua...dsebabkan udang tu sedap...aku pon amek la lg....hehehehe...
udang + daging kambing + nuget ayam with sayur + tart buah2an + tembikai + tembikai susu 
wahhhhhh byknya aku mkn.....




ni plak view dr atas ni dan juga antara rakan2 1 opis yg sama2 join BBQ arini...








sebagai pencuci mulut aku amek betik, tembikai, tembikai susu....padahal td dah amek buah...tp nak amek lg....mmg besh la...kenyang sampai skrg....alhamdulillah....inilah hasilnya apa yg we all dah mkn...licin woooo



jom layan pics ni plak....time ni dah nak blk dah sbb dah nak dkt kol 7.40...









time kasih pd Nawal coz sudi tumpangkan...

So dah setel update my blog...
sambil2 chat2 dgn ehem <--- nak kena gtau jugak ke???
heheh

Selamat Malam semua...
Assalamualaikum












No comments:

Post a Comment