Blogger Layouts

Thursday, January 6, 2011

Gulai Kawah @Pantai Dalam


Macam biasa b4 kuar lunch skype la tempat we all nak discuss katne nak lunch jap g
tp we all ni mmg sgt2 jarang lunch
nak tau sbb apa?
sbbnya we all dah bekpas mkn yg berat2 dah
so kenyang tu sampai ptg la
tp tgkla around kol 4 ke atas tu mula  la mencari biskut ke apa ke yg boleh isi perut...heheh
sambil buat testing sambil mkn2 :p

So arini pas dah puas bincang
we all decide nak mkn kat Gulai kawah kat pantai dlm
kedai ni buka waktu lunch je kata mukhriz

so sy nak ucapla thanks to my frez
- Nawal - Fairuz - Masdi - Mukhriz
special thanks to Nawal sbb sudi bawa we all used ur own car
n also special thanks to Mukhriz coz sudi tunjukkan tempat
hehehe...
naik kete myV je so terpaksa muatkan diri masing2 utk masuk 5 org
aku n nawal dok depan n para jejaka yg tak bape nak jejaka ni dok belakang la bertiga...keh3

agak rugi sbb td tak sempat nak amek gambar...
sbb makanan mmg sume sedap2...
aku amek nasi separuh + ikan keli (my fav ni) + sayur kacang panjang + sirap limau
ikan keli ni sizenya besar....
boleh mkn utk 2 org
tp aku bedal mkn sorg2 je
so aku terpaksa abeskan jugak
menyebabkan aku tersadai kekenyangan..

pas makan we all nak bayar
tetiba plak aku nampak ada tapai
hahahaha
aku ni mmg suka makan tapai
yg kat cni harganya 5ketul RM2
yg salu we all mkn kat area Balai Polis tu 3ketul RM1

pic yg ni pon aku snap time kat opis td...
aku bg Megat 1 pastu aku mkn 1
so ada baki 3 lg...
ada sape2 nak ke?

heheheh...sizenya mmg kecik je
tp mmg perghhh sedap
tp 2x mkn je dah abes
lg 1 manisnya tapai ni...
adehhhh....pedih tekak aku
heheheh..takpe air 0 ada dlm drawer..hehehe


(^__^)

so apa lg? jomla sambung buat keje
nanti bos marah plak lama2 merewang kat tenet ni
 bubye korg


No comments:

Post a Comment