Blogger Layouts

Tuesday, January 18, 2011

Kisah Banduan



Seorang banduan paling bahaya telah melarikan diri dari penjara. Dia telah memecah masuk sebuah rumah dengan hajat untuk merompak wang dan senjata.

Ketika didalam rumah tersebut.. dia telah terserempak dengan tuan rumah yang berada didalam bilik sedang melalkukan hubungan seks. 

Banduan itu telah mengarahkan si lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Dia kemudian naik keatas katil dan mencium leher dan telinga si isteri tuan rumah selama beberapa minit. 

Banduan itu kemudian bangun dan menuju ke tandas. 

Ketika banduan itu ditandas.. si suami teah berpesan kepada isterinya.. 

Suami : "Yang.. dia nampak seperti seorang banduan.. lihatlah bajunya itu.. seperti telah lama didalam penjara dan tidak pernah melihat perempuan.. dia seolah-olah tidak pandai melakukan seks... tengoklah cara dia mencium leher dan telinga awak... macam kaku.." 

Sisuami menyambung.. 

suami : "Sekejap lagi bila dia datang... awak layan lah dia seperti yang dia kehendaki.. jangan melawan... dia tu penjenayah berbahaya... puaskan lah dia... abang sayang awak.." 

Isteri : " tadi masa dia mencium leher dan telingaku.. dia sempat berbisik''" 

Suami : "Apa kata dia?" 

Isteri : "Dia kata dia gay... dia tanyakan dimana losyen pelicin... saya katakan di tandas.. dia kata dia suka abang... abang cute.. abang layan lah dia baik-baik.. saya cintakan abang.

No comments:

Post a Comment