Blogger Layouts

Tuesday, January 18, 2011

Cerita Seram di Bustop



ni sebenarnya kisah benar...
aku ni mmg tengah cari keje.....sedar x sedar malam pun dah menjelma..
aku pun plan nak balik lh..tggu la kat satu bus stop ni di shah alam lokasinya.....
punya la lama menunggu..bas satu pun x sampai2 lg...
setelah beberapa jam lh gak..ade la satu bas ni..
punya la lmbat mcm kura2...aku pun tanpa berlengah lg trus la menahan bas tu...
punyalah bengang bas tu buat dek je x behenti...aku pun ape lg dah lewat mlm sgt dah ni.....
aku pun kejar lah bas tu, tanpa pikir ape2 trus je loncat masuk dlm bas trsebut...
aikssssssss.......
pelik, sorang manusia lgsung xde dlm bas tu termasuk driver tu skali..
aku dah suspen gile...takut tahap cipan..
aku ape lagi loncat kluar la dr bas tu langsung lari ke belakang....
ulps.......
pergh.....
ramai gile kat blakang bas tu....
rupa2 nya smua org dlm bas tu tgh tolak bas...
bas rosak..
patutlah bas tu bergerak lmbat mcm siput....
kuang kuang kuang....
suspen2..........

No comments:

Post a Comment